Iveco / Zabudowy / Specjalne / Trakker do transportu drewna

Zabudowa do transportu drewna

Silnik CURSOR 13 EURO V typ F3B E3681C*S (450 KM).
Diesel - 6 cylindrowy, rzedowy, 4 zawory na cylinder.
Wtrysk paliwa - pompowtryskiwacze, sterowany elektronicznie z systemem EDC.
Turbosprezarka o zmiennej geometrii (VGT), intercooler.
Termiczny układ rozruchowy.
Chłodzony ciecza.
Zgodny z normami EURO V – technologia SCR (selektywna redukcja katalityczna poprzez wtrysk
mocznika w układzie wydechowym poza silnikiem).
Pojemnosc całkowita 12.880 cm3
Srednica i skok tłoka 135 x 150 mm
Moc maksymalna [obr/min] 450 KM (332 kW) przy 1450 - 1900 obr/min
Maks. moment obrotowy [obr/min] 2200 Nm przy 1000 - 1435 obr/min
Skrzynia biegów Manualna, typ 16S 2220 TO, synchronizowana z systemem pneumatycznego wspomagania zmiany
biegów, 16-to biegowa + 2 biegi wsteczne.
Maksymalny przenoszony moment obrotowy 2200 Nm. Przełozenie pierwszego biegu 13,80:1,
przełozenie oststniego biegu 0,84:1.
Sprzegło Jednotarczowe o srednicy 17”, odciagane sprezyna talerzowa. Sterowanie wyłaczania za pomoca pedału
ze wspomaganiem hydraulicznym.
Układ napedowy Pojazd trzyosiowy w układzie 6x4 - dwie tylne osie napedzane, blizniacze koła na osiach napedowych.
Rama Podłuznice stalowe o przekroju w kształcie litery „C” o wymiarach:
309 x 80 x 10 mm, rozstaw 776 mm.
Zawieszenie Przednie - paraboliczne, tylne półeliptyczne.
Maksymalne naciski na osie 9 - 13 - 13 ton (w zaleznosci od zastosowanych opon)
Układ kierowniczy Wspomagany, hydrauliczny, kulkowy.
Regulacja wysokosci (w zakresie 60mm) i pochylenia (w zakresie 40°) koła kierownicy.
Blokada kierownicy.
Koła i ogumienie Opony o rozmiarze 315/80R22.5, pojedyncze na osiach skretnych, podwójne na osiach stałych.
Układ hamulcowy Hamulce tarczowe na przednich kierowanych osiach, hamulce bebnowe na osiach tylnych napedowych
(typu Duo-Duplex), układ EBL.
Wentylacja i ogrzewanie Wymuszony nawiew powietrza z mozliwoscia ustawienia 5 kierunków i 4 predkosci. Płynna regulacja
temperatury nawiewu do kabiny. Nagrzewnica połaczona z układem chłodzenia silnika.
Kabina Wykonana z ocynkowanych blach stalowych, dach z tworzywa sztucznego. Tylna sciana kabiny bez okna.
Zawieszenie kabiny na amortyzatorach i silentblokach. Podnoszona recznie. Ilosc miejsc w kabinie: 2.
Fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie, z pełna regulacja, pokryty tkanina, z pasami bezpieczenstwa i
zagłówkami. Dolna lezanka z siatka zabezpieczajaca, ogrzewanie postojowe. Pojemnik izotermiczny.
Schowek zewnetrzny po stronie kierowcy.
Oprzyrzadowanie podstawowe:
Predkosciomierz, obrotomierz, wskaznik poziomu paliwa, poziomu AdBlue, wskaznik temperatury cieczy
chłodzacej, centralny wyswietlacz ciekłokrystaliczny, lampki kontrolne, tachograf dla 2 kierowców.
Tempomat. Transformator 24V – 12V. Elektrycznie podgrzewane i ustawiane lusterka wsteczne; lusterko
rampowe i przednie, przyciemniane szyby, immobiliser. Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach.
Dodatkowe swiatła przeciwmgielne i dalekosiezne,
Instalacja elektryczna Napiecie: 24V
Akumulatory: 2 szt. o pojemnosci 170Ah;
Alternator: 28V – 90A
Wycieraczki szyby przedniej Dwa ramiona wycieraczek z dwoma predkosciami i praca przerywana. Dysze spryskiwaczy zintegrowane
z ramionami wycieraczek

Pełna specyfikacja zabudowy